Траверси
В рамках ремонтних робіт на станціях техобслуговування, а також в гаражних автомайстерень доводиться часто мати справу з великими нерозбірними вузлами і агрегатами. Щоб отримати доступ до них для виконання поставленої задачі, наприклад, для ремонту двигуна, доводиться виймати його з-під капота і утримувати у стані вису досить довгий час.
Якщо на великих СТО для цього передбачені спеціальні легкі мобільні козлові крани, то на невеликих підприємствах з обмеженою матеріально-технічною базою доводиться імпровізувати і шукати інший тип вантажопідйомного обладнання. Щоб піднімати важкий двигун автомобіля, використовується спеціальне пристосування – траверса для вивішування, яка може застосовуватися як у професійних автомайстерень, так і в приватному гаражі.
Пристрій і принцип використання траверсів
Траверси – це більш широка категорія пристроїв з області вантажопідйомних механізмів. Їх можна часто зустріти разом з крановим обладнанням під час будівельних, монтажних, демонтажних робіт, при переміщенні габаритних об'єктів у виробничих цехах з допомогою кранів-балок або козлових кранів.
Траверси являють собою пристосування у вигляді двох міцних стрічок, канатів або ланцюгів з до знімних вантажозахоплювальних органом – крюком. У сфері обслуговування та ремонту автомобілів мова йде про здвоєних сталевих ланцюгах, які фіксуються на поздовжній металевої балки. Регулювання ширини взаємного розташування траверсів відбувається за допомогою спеціального фіксуючого гвинта.
На відміну від кранового обладнання, траверсу для автомобіля можуть підвішуватися до стелі, а встановлюватися з допомогою опор на краю капота. З їх допомогою можна частково або повністю підняти двигун, який утримується в такому стані за допомогою потужних кріплень - захоплень. Є також і інша варіація траверс для автомобільного та мото двигуна, призначена для козлового крана зі спеціальним фіксуючим елементом для гака. Вони підходять для використання при інтенсивних роботах на станції техобслуговування. Разом з крановим обладнанням траверси і дозволяють піднімати, і повністю виймати і переміщати двигун в горизонтальному і вертикальному напрямку.
Застосування і перевага автомобільних траверс
Використання траверси для вивішування двигуна значно спрощує і прискорює роботу автослюсаря при різних маніпуляціях з мотором:
- при заміні опор ДВС;
- при установці нових ременів ГРМ;
- під час ремонту і заміни насосів системи охолодження;
- при заміні передньої балки підвіски і інших дій.
Основна перевага використання траверси полягає в тому, що ДВЗ можна не виймати повністю з капота, а лише піднімати для доступу до замінним деталей і елементів, які потребують ремонту. Сама конструкція має невелику вагу і габарити (до 22 кг), легко встановлюється на крилах капота і регулюється по ширині захватных опор.
Вибір траверси для автомайстерні або гаража
Для легкових автомобілів з капотної компонуванням двигуна використовуються стандартні за розмірами і габаритами траверси, мають наступні параметри:
- довжина пролітної балки – 1500 мм;
- вантажопідйомність – 500 кг
Для вантажних автомобілів підходять більш потужні пристрої - канавні підйомники, гідравлічні траверси і ямные домкрати вантажопідйомністю від 11 до 20 тонн. За рахунок роботи гідравлічного приводу пристрою дозволяють легко піднімати і вивішувати габаритні нерозбірні двигуни вантажних автомобілів. Такі пристрої добре показують себе на невеликих СТО, де немає можливості встановити повноцінне кранове балочне обладнання.
- 86 100 ₴В наявностіPPL-20750
- 25 200 ₴В наявностіSBHD0020
В рамках ремонтных работ на станциях техобслуживания, а также в гаражных автомастерских приходится часто иметь дело с крупными неразборными узлами и агрегатами. Чтобы получить доступ к ним для выполнения поставленной задачи, например, для ремонта двигателя, приходится вынимать его из-под капота и удерживать в состоянии виса достаточно долгое время.
Если на крупных СТО для этого предусмотрены специальные легкие мобильные козловые краны, то на небольших предприятиях с ограниченной материально-технической базой приходится импровизировать и искать другой тип грузоподъемного оборудования. Чтобы приподнимать тяжелый двигатель автомобиля, используется специальное приспособление – траверса для вывешивания, которая может применяться как в профессиональных автомастерских, так и в частном гараже.
Устройство и принцип использования траверсов
Траверсы – это более широкая категория устройств из области грузоподъемных механизмов. Их можно часто встретить вместе с крановым оборудованием во время строительных, монтажных, демонтажных работ, при перемещении габаритных объектов в производственных цехах с помощью кранов-балок или козловых кранов.
Траверсы представляют собой приспособления в виде двух прочных лент, канатов или цепей с грузозахватным органом – крюком. В сфере обслуживания и ремонта автомобилей речь идет о стальных сдвоенных цепях, которые фиксируются на продольной металлической балке. Регулирование ширины взаимного расположения траверсов происходит с помощью специального фиксирующего болта.
В отличие от кранового оборудования, траверсу для автомобиля могут не подвешиваться к потолку, а устанавливаться с помощью опор на края капота. С их помощью можно частично или полностью приподнять двигатель, который удерживается в таком состоянии с помощью мощных креплений - захватов. Есть также и другая вариация траверс для автомобильного и мото двигателя, предназначенная для козлового крана со специальным фиксирующим элементом для крюка. Они подходят для использования при интенсивных работах на станции техобслуживания. Вместе с крановым оборудованием траверсы позволяют и приподнимать, и полностью вынимать и перемещать двигатель в горизонтальном и вертикальном направлении.
Применение и преимущество автомобильных траверс
Использование траверсы для вывешивания двигателя значительно упрощает и ускоряет работу автослесаря при различных манипуляциях с мотором:
- при замене опор ДВС;
- при установке новых ремней ГРМ;
- во время ремонта и замены насосов системы охлаждения;
- при замене передней балки подвески и других действий.
Основное преимущество использования траверсы состоит в том, что ДВС можно не вынимать полностью из капота, а только приподнимать для доступа к заменяемым деталям и элементам, нуждающимся в ремонте. Сама конструкция имеет небольшой вес и габариты (до 22 кг), легко устанавливается на крыльях капота и регулируется по ширине захватных опор.
Выбор траверсы для автомастерской или гаража
Для легковых автомобилей с капотной компоновкой двигателя используются стандартные по размерам и габаритам траверсы, имеющие следующие параметры:
- длина пролетной балки – 1500 мм;
- грузоподъемность – 500 кг.
Для грузовых автомобилей подходят более мощные приспособления - канавные подъемники, гидравлические траверсы и ямные домкраты грузоподъемностью от 11 до 20 тонн. За счет работы гидравлического привода устройства позволяют легко поднимать и вывешивать габаритные неразборные двигатели грузовых автомобилей. Такие устройства хорошо показывают себя на небольших СТО, где нет возможности установить полноценное крановое балочное оборудование.